پنج شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۸

آخرین مطالب سایت
خانه » پشتیبانی

پشتیبانی

این صفحه مخصوص فایل ها و محصولات خریداری شده میباشد

در صورتی که از سایت ما به سایت میهن همکار برای خرید منتقل شدید در صورت نیاز به پشتیبانی:
تماس با ما میهن همکار ۴۲۲۷۴۴۰۱ (۰۴۱)
info@mihanhamkar.com
در صورتی که از سایت ما به سایت فورکیا برای خرید منتقل شدید در صورت نیاز به پشتیبانی:

توجه : لازم به ذکر است درصورتی که فایلی خریداری نموده اید و موفق به دریافت آن نشده اید ابتدا از قسمت ” پشتیبانی خرید ” سفارش خود را پیگیری نمایید و درصورتی که خرید شما موفق آمیز بوده از طریق ” تماس با ما ” ی خود فروشگاه فروشنده با فروشگاه دار مربوطه تماس حاصل و موضوع را مطرح نمایید و درصورتی که جوابی دریافت ننمودید درهمان قسمت به پشتیبانی پیغام ارسال نمایید و از تماس و ارسال ایمیل در این زمینه خودداری نمایید.

در صورتی که از سایت ما به سایت میهن استور برای خرید منتقل شدید در صورت نیاز به پشتیبانی:
تلفن پشتیبانی  ۳۳۳۶۶۶۳۱ (۰۲۴)
ایمیل پشتیبانی : contact@Mihanstore.net
در صورتی که از سایت ما به سایت بازار ایرانی برای خرید منتقل شدید در صورت نیاز به پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی: support@bazaareirani.com

شماره تماس مرکز پشتیبانی کاربران (داخل ایران) : ٩١٢٧٣٣۵٧٩٨-٠٠٩٨ (فقط تماس تلفنی – ساعات تماس: ١٠ لغایت ١۴ و ١۶ لغایت ١٩)

شماره تماس مرکز پشتیبانی کاربران (داخل ایران) : ٩٩٠٠٨٨٨٩٧٧-٠٠٩٨ (فقط تماس تلفنی – ساعات تماس: ١٠ لغایت ١۴ و ١۶ لغایت ١٩)

شماره تماس مرکز پشتیبانی کاربران (خارج از ایران) : ۵٨٧۴٠۴۴٨۵۵-٠٠١ (فقط تماس تلفنی – ساعات تماس: ١٠ لغایت ١۴ و ١۶ لغایت ١٩)

شماره تماس مرکز پشتیبانی کاربران (خارج از ایران) : ٢٠٢٨۴۴٠٣٠۵-٠٠١ (فقط تماس تلفنی – ساعات تماس: ١٠ لغایت ١۴ و ١۶ لغایت ١٩)

راهنمای خرید

جهت انجام مراحل پرداخت برای خرید و دانلود محصولات، لازم است یک کارت‌ بانکی متصل به شبکه شتاب داشته باشید.

مشخصات لازم برای خرید اینترنتی جهت استفاده از کارت شتاب موارد زیر لازم است:

  • شماره کارت
  • رمز دوم کارت (PIN2)
  • کد اعتبار سنجی دوم (CVV2)
  • تاریخ انقضای کارت

رمز دوم کارت بانکی چیست؟

معمولاً با شماره رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز ATM وارد می‌کنید متفاوت است و حداقل باید ۶ رقم باشد.

اگر تا کنون این رمز را دریافت نکرده اید و قصد دریافت آن را دارید ابتدا باید به یکی از عابر بانک های ATM متعلق به کارت بانکی خود مراجعه و مراحل زیر را دنبال کنید:

فرآیند دریافت رمز دوم کارت از دستگاه‌های: ATM

  1. پس از وارد کردن کارت و گذرواژه، گزینه «تغییر رمز» را انتخاب کنید.
  2. گزینه «تغییر رمز اینترنتی» را انتخاب نمایید.
  3. رمز اینترنتی را با حداقل ۶ رقم وارد و مجدداً تأیید آن را انجام دهید.
  4. اکنون رمز اینترنتی شما فعال خواهد شد.

کد اعتبارسنجی دوم (CVV2)چیست؟

کد CVV2 شماره شناسایی دوم مشتری است که دارای سه یا چهار رقم بوده که روی کارت‌های بانکی درج شده است.